Logo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Business Management

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

Stopień

licencjackie

Język

en

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

[0413] Zarządzanie i administracja

Opis kierunku

Kierunek Bachelor of Business Management (BBM)

Bachelor of Business Management (BBM) skupia się na kluczowych aspektach biznesu i zarządzania, oferując studentom wszechstronne zrozumienie praktyk menedżerskich. Program ten ma na celu rozwój efektywnych umiejętności ludzkich, technicznych i koncepcyjnych, a także zapewnienie dogłębnej wiedzy na temat głównych obszarów zarządzania, w tym strategii, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, zarządzania projektami i logistyki. Charakteryzuje go silny nacisk na innowacje i przedsiębiorczość, przygotowując studentów do bycia zaangażowanymi, etycznymi liderami zdolnymi do wywierania pozytywnego wpływu na organizacje i społeczeństwo.

Profile studentów

Absolwenci będą przygotowani do pracy w roli przedsiębiorców i menedżerów w sektorze prywatnym oraz organizacjach non-profit, wykazując głębokie zrozumienie zarządzania ludźmi i projektami w celu realizacji celów organizacji. Będą posiadać zaawansowane umiejętności w dziedzinach innowacji, strategii, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi i sprzedaży, kwalifikując się do ról liderów w wybranych organizacjach.

Perspektywy zawodowe

  • Kariery menedżerskie i przedsiębiorcze w firmach krajowych i międzynarodowych
  • Funkcje menedżerskie w różnorodnych organizacjach biznesowych, publicznych i non-profit
  • Kariera menedżera funkcjonalnego w obszarach strategii, HR, marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami lub logistyki
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi

Moduły:

  • Innowacje i Start-upy: Zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do stworzenia udanej firmy.
  • HR Business Partner: Wiedza na temat efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Leadership: Przygotowanie do pełnienia ról lidera.
  • Zarządzanie marką: Wprowadzenie do podstawowych koncepcji i narzędzi zarządzania marką.
  • Komunikacja marketingowa: Moduł dla tych, którzy interesują się zintegrowaną komunikacją marketingową.
  • Zarządzanie sprzedażą: Rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

KodNazwaUdział procentowy w kierunkuWiodąca
DS010506Nnauki o zarządzaniu i jakości87%Tak
DS010501Nekonomia i finanse13%Nie

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
20191161brak danychbrak danychbrak danych
20201176brak danychbrak danychbrak danych
20211185brak danychbrak danychbrak danych
20221200brak danychbrak danychbrak danych
20231200brak danychbrak danychbrak danych

Ten kierunek znajdziesz również na 2 uczelniach:

Uczelnie wyższe

Lista uczelni

Kierunki studiów

Kalkulator maturalny

O nas

Blog

Kontakt

© 2025 dostanesie.pl