
Branding Miast i Regionów
Uniwersytet Szczeciński
Informacje o kierunku
Wydział
Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Stopień
licencjackie
Język
pl
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
[0413] Zarządzanie i administracja
Opis kierunku
Rozwój miast, regionów i miejscowości turystycznych
Rozwój miast, regionów oraz miejscowości turystycznych wpływa na zwiększenie konkurencyjności mieszkańców, inwestorów i turystów. Te obszary wymagają starannie zaplanowanych działań marketingowych, świadomego kreowania marki oraz dbania o ich atrakcyjny wizerunek.
Wiedza absolwenta
Absolwent zdobędzie wiedzę na temat procesu tworzenia marki miejsca:
- od etapu badań i analiz,
- przez planowanie i realizowanie kampanii promocyjnych,
- po organizację niezbędnego wsparcia finansowego i informacyjnego dla działań marketingowych.
Umiejętności nabyte w trakcie studiów
Nauczysz się:
- tworzyć i rozwijać marki lokalne oraz zarządzać ich promocją,
- przygotowywać opracowania diagnostyczne i projektowe na potrzeby działalności marketingowej,
- stosować nowoczesne narzędzia i formy komunikacji z otoczeniem,
- realizować przedsięwzięcia i kampanie marketingowe,
- organizować niezbędne wsparcie finansowe i informacyjne kampanii,
- zarządzać interakcjami miast i regionów z otoczeniem, wykorzystując narzędzia Public Relations.
Możliwości zatrudnienia
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach reklamowych działających w obszarze interakcji miejskiej i regionalnej,
- firmach zajmujących się marketingiem jednostek samorządu terytorialnego,
- organizacjach zaangażowanych w promocję i branding na poziomie lokalnym i regionalnym,
- urzędach administracji państwowej i samorządowej, związanych z wizerunkiem, promocją i kształtowaniem interakcji społecznych,
- organizacjach i stowarzyszeniach lokalnych, regionalnych i europejskich,
- strukturach Unii Europejskiej w zakresie kształtowania polityki promocji miast i regionów.
Dyscypliny wchodzące w skład kierunku
Kod | Nazwa | Udział procentowy w kierunku | Wiodąca |
---|---|---|---|
DS010502N | geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna | 68% | Tak |
DS010506N | nauki o zarządzaniu i jakości | 32% | Nie |
Wykres historycznych progów punktowych
Tabela historycznych progów punktowych
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2022 | 1 | 24.9 | brak danych | 40 | 49 |
2022 | 1 | 32 | brak danych | 40 | 5 |
Ten kierunek znajdziesz również na 76 uczelniach:
© 2025 dostanesie.pl