
International Marketing
Uniwersytet Łódzki
Informacje o kierunku
Wydział
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Stopień
licencjackie
Język
en
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
[0388] Interdyscyplinarne programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, dziennikarstwem i informacją
Opis kierunku
Kierunek International Marketing to licencjackie studia praktyczne, prowadzone w języku angielskim, dedykowane kandydatom z Polski i zagranicy, którzy płynnie posługują się angielskim i aspirują do rozwijania kariery w globalnym biznesie oraz instytucjach publicznych. Program zawiera ponad 1200 godzin zajęć z marketingu i biznesu, wplecionych w kontekst nauk społecznych, realizowanych przez doświadczonych akademików i praktyków. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania marką, komunikacji marketingowej, zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji społecznej, negocjacji międzynarodowych, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz analizy danych. Program oferuje warsztaty i 6-miesięczne praktyki, przygotowując do pracy w międzynarodowym środowisku.
Główne przedmioty:
- Podstawy marketingu
- Społeczne i psychologiczne aspekty zachowań konsumentów
- Zarządzanie marką i komunikacja
- Wprowadzenie do analizy danych w naukach społecznych
- Wprowadzenie do komunikacji w mediach społecznościowych
- Wprowadzenie do międzynarodowych komunikacji marketingowych
- Ekonomia
- Zachowania konsumentów w internecie
- Przedsiębiorczość i planowanie biznesowe
- Sprzedaż, eksport i negocjacje handlowe
Sylwetka absolwenta: Absolwenci są przygotowani do pracy w międzynarodowym środowisku, zdolni do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, zarządzaniem projektami, handlem, sprzedażą, promocją, analizą danych i planowaniem mediów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Kierunek ten promuje samodzielność i przedsiębiorczość, otwierając drogę do zakładania własnych firm i realizacji projektów biznesowych.
Dyscypliny wchodzące w skład kierunku
Kod | Nazwa | Udział procentowy w kierunku | Wiodąca |
---|---|---|---|
DS010505N | nauki o polityce i administracji | 55% | Tak |
DS010506N | nauki o zarządzaniu i jakości | 35% | Nie |
DS010504N | nauki o komunikacji społecznej i mediach | 10% | Nie |
Wykres historycznych progów punktowych
Tabela historycznych progów punktowych
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2021 | 1 | 437.5 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 542 | brak danych | brak danych | 30 |
2023 | 1 | 524 | brak danych | 30 | 25 |
Ten kierunek znajdziesz również na 76 uczelniach:
© 2025 dostanesie.pl