Logo Uniwersytet Łódzki

International Marketing

Uniwersytet Łódzki

Informacje o kierunku

Wydział

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

Stopień

licencjackie

Język

en

Czas trwania

6 sem

Klasyfikacja ISCED

[0388] Interdyscyplinarne programy i kwalifikacje związane z naukami społecznymi, dziennikarstwem i informacją

Opis kierunku

Kierunek International Marketing to licencjackie studia praktyczne, prowadzone w języku angielskim, dedykowane kandydatom z Polski i zagranicy, którzy płynnie posługują się angielskim i aspirują do rozwijania kariery w globalnym biznesie oraz instytucjach publicznych. Program zawiera ponad 1200 godzin zajęć z marketingu i biznesu, wplecionych w kontekst nauk społecznych, realizowanych przez doświadczonych akademików i praktyków. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania marką, komunikacji marketingowej, zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji społecznej, negocjacji międzynarodowych, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz analizy danych. Program oferuje warsztaty i 6-miesięczne praktyki, przygotowując do pracy w międzynarodowym środowisku.

Główne przedmioty:

  • Podstawy marketingu
  • Społeczne i psychologiczne aspekty zachowań konsumentów
  • Zarządzanie marką i komunikacja
  • Wprowadzenie do analizy danych w naukach społecznych
  • Wprowadzenie do komunikacji w mediach społecznościowych
  • Wprowadzenie do międzynarodowych komunikacji marketingowych
  • Ekonomia
  • Zachowania konsumentów w internecie
  • Przedsiębiorczość i planowanie biznesowe
  • Sprzedaż, eksport i negocjacje handlowe

Sylwetka absolwenta: Absolwenci są przygotowani do pracy w międzynarodowym środowisku, zdolni do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, zarządzaniem projektami, handlem, sprzedażą, promocją, analizą danych i planowaniem mediów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Kierunek ten promuje samodzielność i przedsiębiorczość, otwierając drogę do zakładania własnych firm i realizacji projektów biznesowych.

Dyscypliny wchodzące w skład kierunku

KodNazwaUdział procentowy w kierunkuWiodąca
DS010505Nnauki o polityce i administracji55%Tak
DS010506Nnauki o zarządzaniu i jakości35%Nie
DS010504Nnauki o komunikacji społecznej i mediach10%Nie

Wykres historycznych progów punktowych

Tabela historycznych progów punktowych

RokTura rekrutacjiPrógKandydaciLimit przyjęćPrzyjęci
20211437.5brak danychbrak danychbrak danych
20221542brak danychbrak danych30
20231524brak danych3025

Ten kierunek znajdziesz również na 76 uczelniach:

Zobacz pozostałe (68)

Uczelnie wyższe

Lista uczelni

Kierunki studiów

Kalkulator maturalny

O nas

Blog

Kontakt

© 2025 dostanesie.pl