Business Management
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Informacje o kierunku
Wydział
Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów
Stopień
licencjackie
Język
en
Czas trwania
6 sem
Klasyfikacja ISCED
[0413] Zarządzanie i administracja
Opis kierunku
Kierunek Bachelor of Business Management (BBM)
Bachelor of Business Management (BBM) skupia się na kluczowych aspektach biznesu i zarządzania, oferując studentom wszechstronne zrozumienie praktyk menedżerskich. Program ten ma na celu rozwój efektywnych umiejętności ludzkich, technicznych i koncepcyjnych, a także zapewnienie dogłębnej wiedzy na temat głównych obszarów zarządzania, w tym strategii, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, zarządzania projektami i logistyki. Charakteryzuje go silny nacisk na innowacje i przedsiębiorczość, przygotowując studentów do bycia zaangażowanymi, etycznymi liderami zdolnymi do wywierania pozytywnego wpływu na organizacje i społeczeństwo.
Profile studentów
Absolwenci będą przygotowani do pracy w roli przedsiębiorców i menedżerów w sektorze prywatnym oraz organizacjach non-profit, wykazując głębokie zrozumienie zarządzania ludźmi i projektami w celu realizacji celów organizacji. Będą posiadać zaawansowane umiejętności w dziedzinach innowacji, strategii, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi i sprzedaży, kwalifikując się do ról liderów w wybranych organizacjach.
Perspektywy zawodowe
- Kariery menedżerskie i przedsiębiorcze w firmach krajowych i międzynarodowych
- Funkcje menedżerskie w różnorodnych organizacjach biznesowych, publicznych i non-profit
- Kariera menedżera funkcjonalnego w obszarach strategii, HR, marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami lub logistyki
- Specjalista ds. marketingu
- Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Moduły:
- Innowacje i Start-upy: Zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do stworzenia udanej firmy.
- HR Business Partner: Wiedza na temat efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
- Leadership: Przygotowanie do pełnienia ról lidera.
- Zarządzanie marką: Wprowadzenie do podstawowych koncepcji i narzędzi zarządzania marką.
- Komunikacja marketingowa: Moduł dla tych, którzy interesują się zintegrowaną komunikacją marketingową.
- Zarządzanie sprzedażą: Rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą.
Dyscypliny wchodzące w skład kierunku
Kod | Nazwa | Udział procentowy w kierunku | Wiodąca |
---|---|---|---|
DS010506N | nauki o zarządzaniu i jakości | 87% | Tak |
DS010501N | ekonomia i finanse | 13% | Nie |
Wykres historycznych progów punktowych
Tabela historycznych progów punktowych
Rok | Tura rekrutacji | Próg | Kandydaci | Limit przyjęć | Przyjęci |
---|---|---|---|---|---|
2019 | 1 | 161 | brak danych | brak danych | brak danych |
2020 | 1 | 176 | brak danych | brak danych | brak danych |
2021 | 1 | 185 | brak danych | brak danych | brak danych |
2022 | 1 | 200 | brak danych | brak danych | brak danych |
2023 | 1 | 200 | brak danych | brak danych | brak danych |
Ten kierunek znajdziesz również na 2 uczelniach:
© 2025 dostanesie.pl